Dag -12

25 juli 2016 - Chiang Mai, Thailand

Vanochtend hebben we echt uitgeslapen, om 11 uur gingen we pas ontbijten! Heerlijk. Was ook wel nodig om even bij te tanken, iedereen was best wel een beetje moe. We hadden besloten om vandaag een paar dingen van Chiang Mai te gaan bekijken en dan morgen te gaan ziplinen. We hebben dat ziplinen alvast geboekt en zijn toen gaan kijken wat er allemaal verder zelf in Chiang Mai te doen.
We konden een route gaan lopen waarbij je mooie tempel zou gaan zien, maar ik heb ondertussen wel genoeg van die tempels & vind het niet meer leuk. We moesten ook nog eens een of ander paars gewaat aan, want ik had mijn schouders niet bedekt.

Paars

Gelukkig na de eerste tempel hadden de meeste van ons er ook geen zin meer en besloten we om de taxi naar de Grand Canyon te pakken. Een groot 'meer' met allemaal rotsen erom heen.

Samen grand canyun

Van verschillende hoogtes kon je vanaf springen en wat moesten wij weer perse.. (naja de jongens en ik kan dan niet achterblijven) bij de hoogste beginnen. Van 10 meter hoog gingen wij springen. Eerst een poosje staan kijken en gezien hoe mensen mislukte sprongen maakte of juist mensen die echt salto' maakte. Chaunce en Robin als eerste en daarna ik. Maar die tussentijd tussen mij en Chaunce en Robin was best lang, want ja ik stond boven te twijfelen en elke keer begon ik met de aanloop en net voor het springen stopte ik dan. Na veel aanmoedigingen en 10 keer opnieuw afgeteld te hebben, heb ik dan toch maar de sprong gillend gemaakt. Meestal zeg je na zoiets dat het wel meeviel, maar dat vond ik dus niet. Ik vond namelijk het vrije val gedeelte best wel lang + dat ik erg hard op mijn kont en benen terecht kwam.

Krom

Na eventjes gezwommen te hebben wou ik nog een keer springen om te kijken of ik ook normaal neer in het water kon komen en yesss! Het lukte, helemaal recht ging ik naar beneden.

Recht
Toen we gingen lunchen begon het heel heel hard regenen. Zo hard hebben we het hier niet gezien, het duurde maar eventjes maar ging wel echt heel hard! Ook wel keer leuk om te zien.
Eenmaal weer aangekomen in het hotel even aan het zwembad gelegen en hebben ons daarna weer klaargemaakt om wat te gaan eten. We zijn het stadje ingelopen en hebben daar ergens wat gegeten bij een gezellig restaurant. Nu lekker optijd slapen, want morgen gaaaaaan weee ziplinennnn!!!!! Heel veel zin in!