Dag -7

19 juli 2016 - Ayutthaya, Thailand

Vanochtend zijn we ochtend goed begonnen en zijn we om half 8 gaan zwemmen. Zo hebben we toch nog wel lang kunnen genieten van het heerlijke zwembad. Allemaal vonden we het jammer dat we zo snel weer weg moesten van dit resort, om 10 uur stond namelijk onze gids en de taxi alweer op ons te wachten om ons naar Ayutthaya te brengen.

Ochtendzwemmen

Hotel

Eenmaal aangekomen na 2 rijden hebben we lang getwijfeld of we iets zouden gaan doen. Deze stad staat bekend om de oude tempels en Buddha's, maar dit is allemaal wel weer met een afstand uit elkaar. Uiteindelijk ervoor gekozen om helemaal niks te gaan doen en lekker te gaan zwemmen. Dit was maar beter ook, want het werd ontzettend warm. Om 7 uur zijn we een restaurantje in de buurt gaan zoeken, dit was zeker niet makkelijk omdat het vandaag Buddha dag was (geen idee wat het inhoud). Maarja, in ieder geval bijna alles was dicht, nergens werd alcohol geschonken & en er brandde maar een paar lichten in deze stad. Het voelde niet fijn om hier te zijn, deze stad was echt niks aan! Uiteindelijk toch een restaurant gevonden, waar we prima hebben gegeten.
Na het eten weer terug gegaan in een grote tuc-tuc. Hier konden we met zijn 7 in, de muziek stond keihard aan en de chauffeur reed weer lekker hard. In het hotel aangekomen weer wat gedronken met een live band op de achtergrond (like always).

Deze avond lekker vroeg slapen. Morgen moeten we om 8 uur op het station zijn en vertrekken wij naar National Park Khao Yai. Hier heb ik heeeel veel zin in, dat wordt namelijk echt trekken door de jungle.

1. Marjan De Rooij:
    20 juli 2016
    Dag Demi, wij genieten erg van jouw reisverslagen en de leuke foto's van jullie maar ook van de mooie plaatjes van Thailand. Nog heel veel plezier en voor allemaal onze lieve groeten, vooral aan je ouders.
    Dick (oom van je moeder uit Boskoop) en (ik hoor bij die oom) Marjan.